بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: شمس الدین ناظمی


موارد یافت شده: 63

1 - نقش متغیرهای شهرت و نوآوری بر وفاداری مشتریان رستوران با درنظر گرفتن نقش واسط رضایت و ارزش ادراک شده (چکیده)
2 - (Investigating the Effect of Senior Managers' Strategic Approach on Innovation (Case study of knowledge and technology based corporations covered by science and technology park of Khorasan Razavi (چکیده)
3 - Factors influencing adoption of e- services in Iranian Universities (چکیده)
4 - بررسی رابطه علت و معلولی بین اهداف عملیاتی صنعت هتلداری مشهد با استفاده از روش DEMATEL (چکیده)
5 - Investigating Relationship between Internal Structure of Country Image and Product Attitude (چکیده)
6 - Application of multilevel analysis approach in management theory (چکیده)
7 - کشف و بازنمایی الگوی بومی رفتار سیاسی مدیران: رویکرد داده بنیاد (چکیده)
8 - آرزومندی مدیریتی در زنان و چگونگی تأثیرپذیری آن از نقش های شغلی و خانوادگی (چکیده)
9 - تاثیر عوامل کلیدی موفقیت در فاز مقدماتی توسعه محصول بر موفقیت تجاری محصول جدید در سازمان های نوآور و کارآفرین (مطالعه موردی شرکتهای صنایع غذایی مشهد) (چکیده)
10 - How Institutional Socialization Tactics Affects the Drivers of Socialization; Newcomers Proactivity and Socialization Outcomes (چکیده)
11 - ارائه مدل تلفیق شکاف عملکردی با AHP گروهی- فازی برای تعیین اولویت‏ های بهبود (چکیده)
12 - Determining and Prioritizing Supply Chain Performance Evaluation Measures Using Lean Thinking Criteria (چکیده)
13 - Reflections of post feminist viewpoints on female related issues in organizations (چکیده)
14 - تاثیر ابعاد زنجیره تامین یکپارچه بر توانمندی های رقابتی در صنایع غذایی و آشامیدنی شهر مشهد (چکیده)
15 - تبیین نقش حمایت های دولتی موثر بر رشد و بقای کارآفرینان در واحدهای تولیدی کوچک در ایران (چکیده)
16 - شناسایی نقاط بحرانی و راهکارهای بهبود در زنجیره تامین با استفاده از مدل اسکور ، تیوری محدودیت‏ها و شش سیگما ( مورد مطالعه: شرکت ماشین سازی پیله وران ) (چکیده)
17 - political behavior in organizational context: nature, research and paradigm (چکیده)
18 - Investigating factors influencing women‟s inclination in adopting managerial positios in Iranian higher education (چکیده)
19 - تبیین رابطه ابعاد عدالت سازمانی و جنبه‌های گوناگون رضایت از جبران خدمات (چکیده)
20 - شناسایی و تحلیل مهمترین عوامل بازدارنده ی اداری- خدماتی صادرات کالاهای غیر نفتی در بنگاه های کوچک و متوسط (چکیده)
21 - به کارگیری داده کاوی در تشخیص الگوی رفتار تأمین کنندگان قطعات خودرویی مورد مطالعه: شرکت صنعتی مهد خودرو توس (چکیده)
22 - معرفی و آزمون مدل مفهومی پذیرش فناوری اطلاعات وخدمات اینترنتی در بین دانشجویان دانشگاه (مورد مطالعه : دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
23 - ارائه مدلی برای طبقه‌بندی اقلام مواد و موجودی‌ها با استفاده از روش ABC_FUZZY (چکیده)
24 - Investigating cultural influences on investment process in stock exchange (چکیده)
25 - Evaluating Customer Satisfaction Using Derrige & Suich General Utility Function: The Case of Sahand Iranian Carpet Manufacturing (چکیده)
26 - بررسی تأثیر ویژگی های سازمانی بر فرایند پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری(مورد مطالعه : خودروهای وارداتی شهر مشهد) (چکیده)
27 - جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی) (چکیده)
28 - Intellectual capital: Concepts, components and indicators: A literature review (چکیده)
29 - ارزیابی موفقیت سیستم اطلاعاتی مالی دانشگاه فردوسی مشهد با بکارگیری مدل تعدیل شده دلون و مکلین (چکیده)
30 - بررسی عناصر برنامه ریزی استراتژیک به منظور ارایه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکتهای صنعتی کوچک (چکیده)
31 - Entrepreneurial drives, organizational function, and success of Iranian entrepreneurs (چکیده)
32 - بررسی و تحلیل نقش کارکردهای سازمانی کارآفرینان در موفقیت آنان در صنایع کوچک استان خراسان رضوی (چکیده)
33 - اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در TQM برای کاهش شکاف عملکردی با استفاده از AHP فازی؛ مطالعه موردی: یک شرکت صنعتی (چکیده)
34 - بررسی رابطه میان فرهنگ سازمانی و انگیزه کارکنان جهت بکارگیری نوآوری شغلی (چکیده)
35 - اثر متغیر های اندازه بنگاه و سابقه صادراتی بر موانع ادراک شده در فرایند اداری-خدماتی صادرات (چکیده)
36 - بررسی نقش تعدیل‌کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جابجائی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات، و رنجش خاطر مشتری با قصد رویگردانی مشتری (چکیده)
37 - ارائه مدل مفهومی انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت: رویکرد فراتحلیلی (چکیده)
38 - بررسی ارتباط تفکر راهبردی و عملکرد (چکیده)
39 - The Relationship between Personal Qualities of Entrepreneurs and their Success in Small Industries: An Empirical Study in Iranian Culture (چکیده)
40 - Effectiveness of Government Supports of Small Manufacturing Firms in Iran (چکیده)
41 - بکار گیری مدل ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و تحلیل سوات در برنامه ریزی استراتژیک آموزش عالی (چکیده)
42 - ارزیابی و تحلیل کیفیت خدمات با استفاده از مدل سروکوال(مطالعه موردی:فضای سبز شهری مشهد) (چکیده)
43 - Selected influences on student s use of wireless handheld devices: an Iranian case study (چکیده)
44 - The moderating role of national culture on the relationship between qalities of entrepreneurs and their success in small-scalr industries in Iran (چکیده)
45 - معرفی و بکارگیری مدل برنامه ریزی لیتل در تدوین استراتژی برای محصولات منتخب یک شرکت، مورد مطالعه: شرکت تولیدی لوازم خانگی آلفا (چکیده)
46 - بررسی امکان سنجی استقرار مدیریت یکپارچه شهری در ایران(مورد مطالعه شهر مشهد) (چکیده)
47 - بررسی ابعاد و نتایج کمک های دولت به تعاونی های تولیدی( مورد مطالعه: تعاونی های تولیدی خراسان رضوی) (چکیده)
48 - Application of Value Stream Mapping in Improving the Service Processes of a Dental Clinic (چکیده)
49 - چالش ها و موانع فراروی بانکداری نوین در ایران (چکیده)
50 - بکارگیری یک مدل تلفیقی در تعیین و اولویت‌بندی استراتژی‌های شرکت‌های تولیدی با استفاد از روش‌های فریمن و TOPSIS (چکیده)
51 - سنجش میزان آمادگی استقرار سیستم اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی-مورد مطالعه : سازمان امور مالیاتی خراسان رضوی (چکیده)
52 - An investigation into the relationship between on line services and customer satisfaction (چکیده)
53 - Higher education Student s View about Wireless Technology, An Iranian Case Study (چکیده)
54 - Application of Value Stream Mapping in Improving the Service Processes of a Dental Clinic (چکیده)
55 - بررسی و تحلیل ابعاد کیفیت خدمات با استفاده از مقیاس و ابزار سروکوال مطالعه موردی: فضای سبز شهری مشهد (چکیده)
56 - اولویت گذاری خواسته های مشتریان بر اساس گسترش مشخصه های کیفی - مطالعه موردی: هتل پنج ستاره آلفا (چکیده)
57 - تعیین جایگاه رقابتی محصول با استفاده از مدل های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه (چکیده)
58 - نقش شیوه های نوین ارائه ی خدمات بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی (مطالعه ی موردی بانک های سپه شهرستان مشهد) (چکیده)
59 - بررسی اثر حضور شرکت های تولیدی در نایشگاه های بین المللی بازرگانی بر موفقیت تجاری ان ها (چکیده)
60 - بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبک رهبری (چکیده)
61 - ارزشیابی راهبرد های حمایت از واحد های تولیدی کوچک ایران (چکیده)
62 - نقش حمایتی دولت در حیات بخشی به صنایع کوچک: دیگاه تطبیقی (چکیده)
63 - نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارآیی سیستم بانکی (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر